تنها ترین

دیدارش نزدیک است.جمعه،بهانه است برای سرودن،به سمت یک دیدار،این مائیم،که دورافتاده ایم،از ندبه ها...!

تنها ترین

دیدارش نزدیک است.جمعه،بهانه است برای سرودن،به سمت یک دیدار،این مائیم،که دورافتاده ایم،از ندبه ها...!

مهدی جان به سرزمین نور می روم تا...

 

 

مهدی جان به سرزمین نور می روم تا به نیروی ما وراءدرونی ام پاسخ لبیک بدهم

همان چیزی که نمی دانم چیست یا کیست؟ ولی این را می دانم که دعوتی الهی از سوی شهیدان است.

ومطمئنم که این سفر،سفر بزرگی برایم خواهد بود که از یک نقطه کوچک شروع شده وامیدوارم که به نقطه ای به وسعت آسمان تمام شود.

مهدی جان پا به جنوب که قدمگاه ملائک است می گذارم تا لحظه های ناب عاشقی را در آن میان جستجو کنم واز عطروبوی گلاب ویاس های سپید سرشار از امیدآنجا استشمام کنم وزمزمه های یا زهرا را در وجودم احساس کنم.

مهدی جان می خواهم به سرزمینی بروم که گام به گام آن بوی چادر خاکی مادرم زهرا"س" را می دهد.می خواهم به دیاری سفر کنم که مولایم علی بن موسی الرضا قدوم بر آنجا گذاشته ومژده پیروزی در آنجا را داده است ومی خواهم راهی جاده ای شوم که به سرورم حسین (ع)امتداد می یابد.

همان جاده ای که بار دیگر یزیدیانی خون هفتادو دو هزار،هزارانی را در آنجا ریختند وچیزی جز جمله ی عمع ام زینب«ما رأََُیت  الا جمیلا...»را باقی نگذاشتند

مهدی جان بر سر مزاری" منظور شهدای گمنام"می روم که متبرک شده ی گامهایتان است ومن آنجارا بوسه باران می کنم ودر آنجا نماز به پا می دارم واشک انتظار می ریزم...

نظرات 6 + ارسال نظر
mahdiye شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://dokhtareafatab.blogsky.com

salam aliye harf nadare postat

بنده خدا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://boyekhoda88.blogfa.com

سلام.خوبید؟
الهی ان کنت بئس العبد(خدایا<اگرمن بدبنده ای هستم)

فانت نعم الرب(توچه خوب خدایی هستی)

وبلاگتون عالیه.نوشته هاتون/پراز نور خداییه/

نوشته هاتون یه جورایی بوی خدارو میدن/بوی بهشت/

بوی تک سوارعشق حضرت امام مهدی(عج).

امیدوارم خداهرچی که صلاحتونه بهتون بده.( آمین)

التماس دعا.یاعلی.

بنده خدا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://boyekhoda88.blogfa.com

دوباره سلام.اومدم یه چیزایی روهم بگم بهتون.ببخشید مزاحمتون شدم.

شماواقعادخترخوبی هستید.عاشق خدا.تواین دنیا کمتر کسی مثل شماپیدامیشه که ازاین حرفابزنه.
امیدوارم خدامزد زحمتهای شمارو بهتون بده.

بنده هم ازخدابرای شما اجرمعنوی طلب میکنم.

اجرکم عندالله.ومن الله التوفیق.

سیمین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://WWW.SIMIN-TAN.BLOGFA.COM

سلام
هستی نیستی کجایی که ببینی منم لینکت کردم اونم خیلی وت پیشا چون خوشم میاد از وب نازت
سفر قشنگی کردی خوشبحالت

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://only-god.blogfa.com

.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

آشنای آشنا............ شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام.من همون کسی هستم که اومدم ببینم کارتون چه جوریه.عالیه..........ببخشیدکه اومدم.من لایق وبلاگ شمانیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد